vineri, 2 august 2013

Cota de piata a zborurilor low cost

In zilele noastre companiile low cost par sa fi preluat cea mai mare parte a zborurilor pentru rute apropiate, zboruri pe acelasi continent sau zboruri catre aeroporturi secundare ale ondulunor orase importante (vedeti de exemplu zboruriloe wizz pe ruta bucuresti - paris). Este foarte interesant modelul de business al acestor companii, care practic au renuntat la vanzarea de bilete de avion prin intermediul GDS-urilor si incearca intr-un mod aproape disperat sa vanda prin intermediul propriilor site-uri web.

Modelul este unul de succes, insa numai aparent - si asta mai ales pe fondul investitiilor masive facute de companii/agentii de turism vanzatoare de bilete de avion in zona online. Pe langa gigantii Vola sau Paravion avem multe alte companii ce vand bilete de avion online si dezvolta solutii competitive de booking online - vedeti de exemplu TravelDesk din Romania, sau pe gigantii de la Tripsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu